środa, 23 września 2015

Początek

                                   Drogi Pamiętniku !

Dzień pierwszy

      Mam na imię Ewa. To mój pierwszy dzień na ziemi. Nie mogę w to uwierzyć! Tu jest tak pięknie! 
      Wszędzie rozsiane są kolorowe kwiatki , które giną wśród wysokich,soczyście zielonych traw. Wysokie drzewa dają wielki cień , w którym można się schronić  przed promieniami słońca.  Przez polane płynie niewielka rzeczka, której źródłem jest ogromny wodospad .
       Gdzie by nie spojrzeć można zauważyć wszelkie rodzaje zwierząt. Od małych ptaszków przez dzikie lwy aż po ogromne słonie. Wszystko skąpane jest w słońcu.
      Poznałam dziś druga osobę taka jak ja. No prawie. Jest to wysoki,dobrze zbudowany mężczyzna. Ma na imię Adam. Bardzo Go polubiłam. Jestem nim wręcz zafascynowana. Wydaje się taki tajemniczy.
     Mam nadzieję , że jutro uda mi się go lepiej poznać...






Hej jestem Weronika i mam za zadanie domowe prowadzić tego bloga, więc miejmy nadzieję , że mi się to uda. I tak wiem ten rozdział(?) jest do niczego,ale od czegoś trzeba zacząć. Mam nadzieje , że następny wyjdzie mi lepiej.
                                                                              Do zobaczenia! :)








1 komentarz: